Πίσω από όλη αυτή την προσπάθεια βρίσκεται ένας Ελληνοαυστραλός, o Jim Markos, ο οποίος έχει αποκτήσει τα δικαιώματα του Moke.
Η εταιρεία του, Moke Motors σε συνεργασία με την κινεζική Chery (ο κορυφαίος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην χώρα)
κατασκευάζουν ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο Mini Moke, διατηρώντας αρκετά από τα στοιχεία του μοντέλου της πρώτης γενιάς. Το νέο Moke κατασκευάζεται ήδη στην Κίνα.
Ο Markos είχε λάβει μέρος στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και όπως λέει είναι στα πρόθυρα υπογραφής συμφωνιών με αντιπροσωπείες στην Ελλάδα και άλλες χώρες της Μεσογείου για την διάθεση του αυτοκινήτου.
Η κατασκευή του Mini Moke ξεκίνησε το 1960 από την British Motor Corporation (BMC) και χρησιμοποιούσε το πάτωμα και τα μηχανικά μέρη του κλασικού Mini. Και αυτό ήταν "παιδί" του σερ Αλεκ Ισιγκόνις...
Το αρχικό ήταν ένα πρωτότυπο όχημα, για στρατιωτική χρήση, στα χνάρια του αμερικάνικου Jeep.
Το πρώτο Moke κατασκευάστηκε στο Longbridge, στο εργοστάσιο της BMC στο Μπίρμπιγχαμ. Συνολικά στο Ηνωμένο Βασίλειο παρήχθησαν 14.518 Moke, από το 1964 έως και το 1968. Στην Αυστραλία κατασκευάσθηκαν άλλα 26.000 (1966 έως 1981), και, στην Πορτογαλία 10.000 μεταξύ 1980 και 1993, όταν η παραγωγή του Moke τερματίσθηκε.
Τουριστικοί παράδεισοι είναι μέρη στα οποία απευθύνονται οι κατασκευαστές σε πρώτη φάση, όπως λέει ο Jim Markos.
ΠΗΓΗ : http://www.caranddriver.gr